Click This To See More~~~

Saturday 3 August 2013

現今香港學生的作文~

現今香港學生的作文真氣死我了, 語文方言雜亂無章, 真不知他們如何面對會考. 我出了作文題目: "假設有一天回家途中, 遇到商店遭到搶劫, 試描述劫案詳情 [字數不得少於600字]給他們, 有學生文章如此作:

同學A: 我有一天回家途中, 遇到商店遭到搶劫, 我好驚, 於是暈左, 什麼都不知道.... [這位同學用 "......" 點滿了餘下兩張原稿紙的方格!]

同學B: 我有一天回家途中, 見到商店俾人打劫, 我於是不停叫: 救命呀, 打劫呀 [以下數百字全是"救命呀, 打劫呀" 的重複書寫] 直到有警察來我先收聲.

同學C: 果日我回家途中, 見到商店俾人打劫, 我立即跑[重複"跑"字數百次]回家中, 用張被蓋頭訓教.

同學D: 我回家途中, 見到商店被賊人打劫. 賊人手持AK-47, 黑星, 紅星. 烏G. 警察好快到. 但賊人火力大, 警察用點38同埋雷明登都唔夠抽. 警察於是出衝鋒車阻止, 但賊人有備而來, 用反坦克炮轟炸到飛起. 這時子彈橫飛, 有一粒打中個細路, 我好慶, 立即走出去搶救, 就在此時, 一粒子彈向我射來, 我認得是點38, 冇料到. 於是好像 Leo(廿二世紀殺人網絡o既主角) 咁避子彈, 突然見到一個手持MP-5的男子, 向我射擊, MP-5唔野少, 我立即提高小宇宙力量, 以龜波氣功還擊. 但佢竟然識得四靈神功. 打唔入. 我趁佢抵擋時, 閃入店內, 把賊贓搶到手. D賊見才我唔怕子彈, 於是用拳腳出招. 一個一出手就是火雲掌, 我用龜波氣功還擊, 另一個用九陰真經功夫, 我立即使出泰拳抵抗, 照足輕拳快, 中拳準, 重拳勁的秘訣打, 同時另一人用降龍十八掌, 我以快打慢, 打出天馬流星拳, 用黑星果個使出風神腿同我鬥快, 我立即用風雷電還擊. 強大的力量, 把建築物震裂. 我趁機回頭一看, 只見警察全部訓低晒. 但賊人首領Ninja Gaiden正打算出手. 在人多打人少, 所以決定閃, 我手拿賊贓立即用水上飛輕功走進一部本田86, 但賊人亦開部 787b 同埋Black F90. 我用飄移技術, 帶離兩個車位, 但深知入到直路一定唔夠飛, 剛剛見到前面有部GT-oneTS020, 我立即好像Smith 咁躍到佢部車, 一聲換車把司機拋進我架86, 在過彎時我轉波箱把 787b 迫開, 但 Black F90迫近, 車門打開Ninja Gaiden向我攻擊, 我立即食了四顆靈魂彈, 增強戰鬥力, 找到車內的絕世好劍大戰Ninja Gaiden. Ninja Gaiden實在勁, 我一邊用合金弓射能量箭和爆零彈,一邊叫:臨兵鬥者皆陣列在 前, 誅邪! 放出神龍幫手. 同時食左魔法師的特制藥. 藥使我力量提昇到第七感, 終於一招水平拳凝結了賊人, 把賊人一舉擒獲

No comments:

Post a Comment